Τρεις τοποθεσίες στην Ισπανία, στη Λιθουανία και σε ένα δάσος στην Αυστρία κινηματογραφούνται με την ίδια μέθοδο: Το ίδιο φιλμ 16mm περνά τρεις φορές από την κάμερα, κάθε φορά μέσα από κόκκινο, πράσινο ή μπλε φίλτρο. Με τον τρόπο αυτόν, ο χρόνος και το χρώμα συμπυκνώνονται σε έναν ενιαίο, φαντασιακό κινηματογραφικό χρόνο, ενώ το ηχητικό τοπίο, δομημένο από ηχογραφήσεις πεδίου, συγχωνεύεται με τις πολυεπίπεδες εικόνες. Μια εμπειρία κατά την οποία το φαντασιακό και το πραγματικό συγχωνεύονται ‒ η ουσία του πειραματικού κινηματογράφου.
Η Βικτόρια Σμιντ (γεν. 1986) είναι εικαστικός και κινηματογραφίστρια με βάση τη Βιέννη. Η πρακτική της, που καλύπτει κινηματογράφο, γλυπτική και φωτογραφία, διερευνά ιστορικές διαδικασίες δημιουργίας εικόνας, την αναπαράσταση της φύσης και την ανάπτυξη του κινηματογράφου, αφήνοντας συχνά τα ίδια τα μέσα να λειτουργήσουν ως συν-συγγραφείς. Το έργο της έχει εκτεθεί σε ιδρύματα όπως το Belvedere 21 και το Kunsthaus Γκρατς και έχει προβληθεί σε φεστιβάλ όπως τα TIFF, Viennale και Rotterdam. Μεταξύ των βραβείων της είναι το Βραβείο Αυστριακού Μικρού Μήκους (2023) και το Κρατικό Επίδομα Φωτογραφίας (2022). Η Σμιντ σπούδασε στο Σχολείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου Friedl Kubelka και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Πανεπιστήμιο Τέχνης του Λιντς.


