Εγκαταλελειμμένα σπίτια, αντικείμενα που επιβιώνουν και κουβαλούν μνήμες. Εκδιωγμένη από το Ιράν μετά την απαγόρευση μιας ταινίας της για το Πράσινο Κίνημα του 2009, η σκηνοθέτρια και εικαστικός Μπάνι Χοσνούντι σπάει τη μακρά σιωπή της οικογένειάς της γύρω από μια εξαφανισμένη ξαδέρφη της, που εκτελέστηκε στις εκκαθαρίσεις του 1988 στις πολιτικές φυλακές του Ιράν. Αντιμέτωπη με την αποξένωση και την απώλεια, χρησιμοποιεί θραύσματα ‒αρχειακό υλικό και εικόνες ημερολογιακού τύπου, που κινηματογραφούσε στο Ιράν‒ για να αναστοχαστεί πάνω στο συλλογικό ταμπού, στον φόβο που φίμωσε τον λαό της επί δεκαετίες και στο εκρηκτικό κύμα αντίστασης που εξακολουθεί να μεγαλώνει στην ιρανική κοινωνία σήμερα. Η ταινία βραβεύτηκε, μεταξύ άλλων, με το Βραβείο της Επιτροπής του Burning Lights στο Διεθνές Φεστιβάλ Visions du Réel της Νιόν.
Η Ιρανή σκηνοθέτρια Μπάνι Χοσνούντι δημιουργεί έργα τα οποία εξερευνούν τη νεωτερικότητα, την εξορία και τη μετανάστευση. Οι αναγνωρισμένες ταινίες της, όπως η απαγορευμένη The Silent Majority Speaks και η βραβευμένη Fireflies, έχουν προβληθεί σε μεγάλες εκθέσεις και φεστιβάλ. Αποδέκτρια του βραβείου Herb Alpert το 2022, ζει μεταξύ Πόλης του Μεξικού και Παρισιού. H ταινία Το σημείο εξαφάνισης βραβεύτηκε, μεταξύ άλλων, με το Βραβείο της Επιτροπής στο Διαγωνιστικό Burning Lights στο Visions du Réel Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Νιόν.


