Sidebar Menu

  • Ελληνικός Τίτλος Η Φιλοξενία μας
  • Πρωτότυπος Τίτλος Our Hospitality
  • Έτος: 1923
  • Είδος: Μυθοπλασία
  • Χώρα: Η.Π.Α.
  • Διάρκεια: 73’
  • Σκηνοθεσία: Buster Keaton
  • Σενάριο: Clyde Bruckman, Jean C. Havez, Joseph A. Mitchell
  • Φωτογραφία: Gordon Jennings, Elgin Lessley
  • Μουσική: Robert Israël (πρωτότυπη μουσική για την αποκατεστημένη εκδοχή)
  • Ηθοποιοί: Buster Keaton, Joe Roberts, Nathalie Talmadge, Joe Keaton, Joseph Keaton-Talmadge
  • Παραγωγή: Buster Keaton Comedies / Metro Pictures
  • Χρώμα: Ασπρόμαυρη
  • Ήχος: Χωρίς Ήχο
  • Φορμάτ: ProRes
  • Αποκατάσταση: Αποκαταστάθηκε σε 4Κ, το 2019, από τη Lobster Films στο Παρίσι, σε συνεργασία με την εταιρεία Film Preservation Associates, από αντίγραφο αρνητικού φιλμ, συντηρημένο από την Ακαδημία των Όσκαρ, καθώς και από μια αρχική κόπια νιτρικού φιλμ, από τη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.
  • Προέλευση Κόπιας: Lobster Films

Ενότητα: Οπουδήποτε αλλού, πέραν του κόσμου

Ο Γουίλι Μακ Κι φεύγει από την πόλη της Νέας Υόρκης, για να επιστρέψει στο σπίτι της οικογένειάς του στην επαρχία, όπου ο πατέρας του σκοτώθηκε από τον Τζόζεφ Κάνφιλντ, πριν από είκοσι χρόνια, όταν ήταν μωρό. Συναντά στο τρένο μια νεαρή όμορφη κοπέλα και την ερωτεύεται, χωρίς να γνωρίζει ότι είναι η κόρη του δολοφόνου του πατέρα του. Τον προσκαλεί για τσάι στο σπίτι της. Όλη η ταινία παίζει συνεχώς με το θέμα του κινδύνου, εντός ή εκτός, όπου η άγρια ​​φύση είναι ασφαλέστερη από το σπίτι και το αντίστροφο.


Μπάστερ Κίτον

Ο Μπάστερ Κίτον ήταν 28 ετών και είχε ήδη πέντε χρόνια λαμπρής καριέρας, όταν άρχισε να γυρίζει τη “Φιλοξενία Μας” το καλοκαίρι του 1923. Επίσης, είχε ήδη το παρατσούκλι “Ο Αγέλαστος". Μοιράζεται με τον Τσάπλιν τον τίτλο της αδιαμφισβήτητης ιδιοφυΐας στην αμερικανική κωμωδία, με πιο δροσερό, πιο γεωμετρικό και λιγότερο συναισθηματικό στιλ.


Για την ταινία
 
Εμπνευσμένη από την αντιπαλότητα μεταξύ των οικογενειών Χάρτφιλντ και Μακ Κόι, μιας βεντέτας που απασχολούσε τα πρωτοσέλιδα μεταξύ 1878 και 1890, η δράση της ταινίας τοποθετήθηκε πολύ νωρίτερα, γύρω στο 1830, για να μπορέσει ο Κίτον να χρησιμοποιήσει το τρένο – που αγαπούσε να κινηματογραφεί – ως έναν από τους βασικούς άξονες της ιστορίας. Πρόκειται για το Ρόκετ, το διάσημο τρένο Στέφενσον, που ανακατασκευάστηκε ειδικά για την ταινία. Κουρδισμένη σαν ρολόι, σχολαστική μέχρι τη μικρότερη λεπτομέρεια, αφήνοντας την ποίηση και το χιούμορ να διανθίσει το κλασικό αφηγηματικό πλαίσιο, “Η Φιλοξενία Μας” γυρίστηκε κυρίως στη Δυτική Ακτή, στο Τράκι, 400 χιλιόμετρα βόρεια του Λος Άντζελες, καθώς και στο Όρεγκον. Ο Κίτον τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, όταν το καμουφλαρισμένο σχοινί ασφαλείας που τον συγκρατούσε, έσπασε, στη σκηνή που τον παρασύρει ένα ρέμα και τον Κίτον όντως τον πήρε το ρέμα. Η σκηνή συμπεριλήφθηκε στην ταινία, όπου φαίνεται σαφώς ότι ξαφνικά αναπτύσσει μεγάλη ταχύτητα και κοιτάζει την κάμερα απεγνωσμένα. Ως εκ θαύματος, την τελευταία στιγμή, πιάστηκε από ένα κλαδί που είχε κολλήσει ανάμεσα σε δύο βράχους, προτού τον διασώσει η ομάδα του.
 
- Σερζ Μπρομπέργκ (Lobster Films)

Παρακολουθήστε την ταινία online εδώ


Γραφεία

Κινηματογράφος

Member of

europa-cinemas-creative-europe