H έβδομη μέρα της δημιουργίας

Κατάλογος | Catalogue
movie poster
  • Πρωτότυπος Τίτλος H έβδομη μέρα της δημιουργίας
  • Έτος: 1966
  • Είδος: Μυθοπλασία
  • Σκηνοθεσία: Βασίλης Γεωργιάδης
  • Σενάριο: Ιάκωβος Καμπανέλλης (βασισμένο στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη)
  • Φωτογραφία: Αριστείδης Καρύδης Fuchs, Νίκος Γαρδέλης, Γρηγόρης Δανάλης, Συράκος Δανάλης
  • Μοντάζ: Γεράσιμος (Μεμάς) Παπαδάτος
  • Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
  • Ηθοποιοί: Γιώργος Τζώρτζης, Έλλη Φωτίου, Μπέττυ Αρβανίτη, Δήμος Σταρένιος, Κώστας Μπακοδήμος, Άγγελος Αντωνόπουλος, Θεόδωρος Κατσαδράμης, Βάσος Ανδρονίδης, Χρήστος Δοξαράς, Ρία Δελούτση, Νίκος Δαδινόπουλος, Θάνος Κανέλλης, Χριστόφορος Ζήκας, Νίκος Πασχαλίδης, Μίκα Φλωρά, Αλέκος Κούρος, Ντίνος Δουλγεράκης, Νίκος Φύριος, Χάρης Πλακούδης
  • Παραγωγή: Αφοί Ρουσόπουλοι
  • Χρώμα: Ασπρόμαυρη
  • Ήχος: Με Ήχο
  • Φορμάτ: Μη διαθέσιμη πληροφορία
Από Δευτέρα, 27 Ιουν 2022 21:00 έως Δευτέρα, 27 Ιουν 2022 23:00
σε ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 48, 104 35, ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ, ΑΘΗΝΑ Κατηγορίες: Προβολές Ταινιοθήκης Ετικέτες: Εκδηλώσεις - Φεστιβάλ

Αγορά Εισιτηρίου

Δευτέρα 27/06 στις 21:00 // Θερινός Κινηματογράφος Λαΐς

Ένας νιόπαντρος, ο Αλέκος Σταθάκης (Γιώργος Τζώρτζης), προσπαθεί να ξεπεράσει τη μιζέρια της τάξης του, χωρίς όμως να διαθέτει τα απαραίτητα εφόδια. Συλλαμβάνει ένα φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο υποβάλλει σε μια μεγάλη τσιμεντοβιομηχανία. Φαίνεται να πιστεύει ότι η επιτυχία είναι πολύ κοντά, και την ψευδαίσθησή του αυτή τη μεταδίδει τόσο στη γυναίκα του (Έλλη Φωτίου), όσο και στον πατέρα του (Δήμος Σταρένιος). Όταν το σχέδιό του απορρίπτεται από την εταιρεία, αποκρύπτει το γεγονός από τους δικούς του, εντείνοντας το αδιέξοδο. Εξακολουθεί να φεύγει από το σπίτι, για να πάει δήθεν στη δουλειά, όμως περιπλανιέται άσκοπα στην Αθήνα.

Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Είναι το δεύτερο θεατρικό του μετά τη «Στέλλα» που μεταφέρεται στο σινεμά, και το μόνο στο οποίο ο ίδιος έχει την συνολική ευθύνη της μεταφοράς του κειμένου στον κινηματογράφο. Ο Καμπανέλλης διαφοροποίησε πολύ το σενάριο από το θεατρικό και απέφυγε τον σκόπελο του κινηματογραφημένου θεάτρου, εικονογραφώντας τα προβλήματα των νέων και την πραγματικότητα της εποχής, χωρίς τα συνήθη κλισέ. Όπως σημειώνει η  Ελίζα-Άννα Δελβερούδη «ο ήρωας του καταφεύγει στο όνειρο και το ψέμα ως άμυνα απέναντι στις δυσκολίες –ένα από τα αγαπημένα μοτίβα του συγγραφέα».


Γραφεία

Κινηματογράφος

Member of

europa-cinemas-creative-europe