Ο ιστότοπος της Ταινιοθήκης της Ελλάδος βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης

Φιλμογραφία

Φωτογραφίες

Έντυπα

Περιοδικά

Προγράμματα

Αφίσες

Αρχική σελίδα » Ψηφιακή Συλλογή » Προγράμματα » Παρουσίαση Προγράμματος

Προγράμματα

ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

    Σελίδα 1 από 2 Επόμενη Τελευταία
Ταινίες:
ΤίτλοςΣκηνοθέτηςΈτος παραγωγής
ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑGRIFFITH DAVID WARK1916
ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟEDISON THOMAS A. 1890
ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΚΩΤΙΑΣ, ΗCLARK ALFRED, RITT MARTIN1895
ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΕΡΓΟΥΪΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΑΪΣ, ΤΟHEISE WILLIAM1896
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΝΤΙΚΣΟΝDICKSON WILLIAM1894
ΤΑΪΣΜΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΝEDISON THOMAS A. 1896
ΠΡΩΙΝΟ ΜΠΑΝΙΟWHITE JAMES H.1896
ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΣΤΑΒΛΟ1890
ΣΚΗΝΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ1890
ΦΑΤΙΜΑΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΙΟΥΤΟΣΚΟΠ1897
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΤΕΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΙΟΥΤΟΣΚΟΠ1899
ΣΚΩΤΣΕΖΙΚΟ ΟΥΪΣΚΙ ΝΤΙΟΥΑΡΣINTERNATIONAL FILM MFG. COMPANY1897
ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ, ΗPORTER EDWIN1903
ΜΕΓΑΛΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ, ΗPORTER EDWIN1903
ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΑΚΟΥ, ΤΟPORTER EDWIN1906
ΣΩΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥDAWLEY J. SEARLE1908
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ, ΟINCE THOMAS H.1914
ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΒΙΛΛΑ, ΗGRIFFITH DAVID WARK1909
ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΡΙΟΥ, ΤΟGRIFFITH DAVID WARK1909
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ, ΟGRIFFITH DAVID WARK1911
ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΙΓΚ ΑΛΕΪ, ΟΙGRIFFITH DAVID WARK1912
ΝΕΟΫΟΡΚΕΖΙΚΟ ΚΑΠΕΛΟ, ΤΟGRIFFITH DAVID WARK1912
ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΜΠΙΛΙ ΜΠΡΟΝΚΟ, Η1913
ΤΡΕΛΟ ΠΙΣΤΟΛΙΔΙANDERSON GILBERT (BRONCHO BILLY)1918
ΣΥΝΤΡΟΦΟΙSENNETT MACK1911
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕΗΜΠΕΛ, ΗSENNETT MACK1913
ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΑΦΡΟΥ, ΤΟSENNETT MACK1916
ΑΡΤΟΣ Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ, ΟSENNETT MACK1916
ΕΞΥΠΝΟ ΡΟΜΠΟΤ, ΤΟSENNETT MACK1917
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣPOWELL FRANK1914
ΔΕΙΛΟΣ, ΟINCE THOMAS H.1915
ΛΙΠΟΤΑΚΤΗΣ, ΟINCE THOMAS H.1916
ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΗCHAPLIN CHARLIE1914
ΑΛΗΤΗΣ, ΟCHAPLIN CHARLIE1915
ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑCHAPLIN CHARLIE1915
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑCHAPLIN CHARLIE1916
ΕΙΚΟΣΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΕΥΓΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑPATON STUART1916
ΜΙΚΥYOUNG JAMES1918
ΤΥΦΛΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙVON STROHEIM ERICH1919
ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ, ΗHILLYER LAMBERT1920
ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ ΝΤΕΪΒΙΝΤ, ΟKING HENRY1921
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΙΠΠΟΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ, ΟΙINGRAM REX1921
ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΜΜΟΣNIBLO FRED1922
ΘΕΟΤΡΕΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣVON STROHEIM ERICH1922
ΩΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟREYNOLDS LYNN1922
ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ, ΟΙBROWNING TOD1925
ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΑΛΟΓΟ, ΤΟFORD JOHN 1924
ΑΝΕΜΟΣ, ΟSJOSTROM VICTOR1927
ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΟΣBROWN CLARENCE1928
ΜΠΛΑΚ ΝΤΑΪΜΟΝΤ ΕΞΠΡΕΣWHITE JAMES H.1896
ΝΑΝΟΥΚ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ, ΟFLAHERTY ROBERT J.1922
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ, ΟKEATON BUSTER & BRUCKMAN CLYDE, KEATON BUSTER1926
ΑΥΓΗ, ΗMURNAU FRIEDRICH-WILHELM1927
ΚΑΛΥΒΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ ΘΩΜΑ, ΗPORTER EDWIN1903
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ, OLUBITSCH ERNST 1924
Τόπος Κυκλοφορίας:
ΑΘΗΝΑ
Γλώσσα:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Αριθμός Σελίδων:
23, ΔΕΜΕΝΟ
Είδος Χαρτιού:
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ
Μήκος:
20,5 ΕΚ.
Πλάτος:
27,5 ΕΚ.
Κατάσταση:
ΑΡΙΣΤΗ
Περιγραφή Περιεχομένου:
Στο πρόγραμμα για το Πανόραμα Βωβού Κινηματογράφου στην Αμερική αρχικά αναφέρονται οι διοργανωτές του αφιερώματος και ακολουθεί άρθρο του Άρθουρ Νάιτ με τίτλο "Τα Πρώτα Βήματα του Κινηματογράφου", στο οποίο αναφέρονται τα εξής: τα νίκελοντιον και τα καθημερινά θέματα των πρώτων σύντομων ταινιών, οι καινοτομίες του Μελιές και οι πρώτες κινηματογραφικές αφηγήσεις, ο Ε. Πόρτερ και η πρώτη απόπειρα παράλληλης δράσης στην "Μεγάλη Ληστεία του Τρένου", ο Ν. Γκρίφιθ, τα τεχνάσματα και η σκηνοθετική του ιδιοφυία. Επίσης γίνεται αναφορά σε ηθοποιούς του βωβού κινηματογράφου και στο σταρ σύστεμ, στην καθιέρωση μεγαλύτερης διάρκειας, στην εμφάνιση αμιγώς κινηματογραφικών αιθουσών, στο χρήμα που παραγόταν στην βιομηχανία του κινηματογράφου, στην σχέση Αμερικής-Ευρώπης κατά την διάρκεια του πολέμου, στην μεταφορά των στούντιο από την Νέα Υόρκη στο Χόλιγουντ, στο σύστημα των στούντιο, στην παρουσία γερμανών σκηνοθετών, στην επιτυχία των ειδών γουέστερν και σλάπστικ, στους νέους τύπους που καθιερώνουν οι σταρ, στη χλιδή και μαζικότητα των κινηματογράφων και τέλος στην μαζική απεύθυνση του κινηματογράφου. Ακολουθεί το ημερολογιακό πρόγραμμα προβολής των ταινιών.
Αφιέρωμα:
ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΒΩΒΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
Ημερομηνία - Έτος Προβολής:
18/05/1971 - 12/06/1971

Στο πρόγραμμα για το Πανόραμα Βωβού Κινηματογράφου στην Αμερική αρχικά αναφέρονται οι διοργανωτές του αφιερώματος και ακολουθεί άρθρο του Άρθουρ Νάιτ με τίτλο "Τα Πρώτα Βήματα του Κινηματογράφου", στο οποίο αναφέρονται τα εξής: τα νίκελοντιον και τα καθημερινά θέματα των πρώτων σύντομων ταινιών, οι καινοτομίες του Μελιές και οι πρώτες κινηματογραφικές αφηγήσεις, ο Ε. Πόρτερ και η πρώτη απόπειρα παράλληλης δράσης στην "Μεγάλη Ληστεία του Τρένου", ο Ν. Γκρίφιθ, τα τεχνάσματα και η σκηνοθετική του ιδιοφυία. Επίσης γίνεται αναφορά σε ηθοποιούς του βωβού κινηματογράφου και στο σταρ σύστεμ, στην καθιέρωση μεγαλύτερης διάρκειας, στην εμφάνιση αμιγώς κινηματογραφικών αιθουσών, στο χρήμα που παραγόταν στην βιομηχανία του κινηματογράφου, στην σχέση Αμερικής-Ευρώπης κατά την διάρκεια του πολέμου, στην μεταφορά των στούντιο από την Νέα Υόρκη στο Χόλιγουντ, στο σύστημα των στούντιο, στην παρουσία γερμανών σκηνοθετών, στην επιτυχία των ειδών γουέστερν και σλάπστικ, στους νέους τύπους που καθιερώνουν οι σταρ, στη χλιδή και μαζικότητα των κινηματογράφων και τέλος στην μαζική απεύθυνση του κινηματογράφου. Ακολουθεί το ημερολογιακό πρόγραμμα προβολής των ταινιών.

Μεγέθυνση
Πληροφορίες πνευματικής ιδιοκτησίας
    Σελίδα 1 από 2 Επόμενη Τελευταία
Επιστροφή