Ο ιστότοπος της Ταινιοθήκης της Ελλάδος βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης

Φιλμογραφία

Φωτογραφίες

Έντυπα

Περιοδικά

Προγράμματα

Αφίσες

Αρχική σελίδα » Ψηφιακή Συλλογή » Προγράμματα » Παρουσίαση Προγράμματος

Προγράμματα

ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ & ΓΑΛΛΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (Θεσσαλονίκη)

    Σελίδα 1 από 2 Επόμενη Τελευταία
Ταινίες:
ΤίτλοςΣκηνοθέτηςΈτος παραγωγής
ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, ΤΟVADIM ROGER1964
Τόπος Κυκλοφορίας:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Γλώσσα:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Αριθμός Σελίδων:
3
Είδος Χαρτιού:
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ
Μήκος:
29,5 ΕΚ.
Πλάτος:
21 EK.
Κατάσταση:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ
Περιγραφή Περιεχομένου:
Στο εμπροσθόφυλλο του προγράμματος αναγγελία της εκδήλωσης που διοργανώνουν από κοινού η Ταινιοθήκη της Ελλάδος και το Γαλλικό Ινστιτούτο στη Θεσσαλονίκη, την προβολή της ταινίας "ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" (1964)του Ροζέ Βαντίμ. Στο εσώφυλλο οι βασικοί συντελεστές και στην επόμενη σελίδα σημείωμα για την ταινία και το σκηνοθέτη. Το σημείωμα ξεκινά συγκρίνοντας "ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" του Βαντίμ με εκείνο του Μαξ Οφύλς (1950), καθώς και οι δύο σκηνοθέτες διασκευάζουν σε ταινία -με τον ίδιο τίτλο- το γνωστό θέμα του βιεννέζου δραματουργού Σνίτζλερ: το παιχνιδιάρικο πνεύμα του Οφύλς αντισταθμίζει η "ικανότητα ενός δημιουργού [Ροζέ Βαντίμ] που ξέρει να κινεί επιδέξια τους ηθοποιούς του στην κάμερα". Ακολουθούν σύντομα βιογραφικά στοιχεία του Ροζέ Βαντίμ κι αναφορά στη σχέση του με την Μπριζίτ Μπαρντό, που θα παρακινήσει τον παραγωγό Ραούλ Λεβύ να λανσάρει το ζευγάρι Μπαρντό – Βαντίμ, που θα εμπνεύσει την εν λόγω ταινία αλλά και το «ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ», σκανδαλώδης για την εποχή της δημιουργία που θα σημάνει τις απαρχές της Νουβέλ Βαγκ. Το σημείωμα συνεχίζει επισημαίνοντας πως η σταδιοδρομία του σκηνοθέτη, είναι η πλέον αναμενόμενη, ξεχωρίζοντας ωστόσο τη συμβολή του ως προς την ανάδειξη και προώθηση τριών νέων ηθοποιών ως σεξουαλικά σύμβολα: τη Μπριζίτ Μπαρντό, τη Κατρίν Ντενέβ και τη Τζαίην Φόντα. Το πρόγραμμα κλείνει αναφερόμενο στο αποτυχημένο πέρασμα του σκηνοθέτη από το Χόλιγουντ και τις τελευταίες ταινίες της φιλμογραφίας του.
Αφιέρωμα:
Ημερομηνία - Έτος Προβολής:

Στο εμπροσθόφυλλο του προγράμματος αναγγελία της εκδήλωσης που διοργανώνουν από κοινού η Ταινιοθήκη της Ελλάδος και το Γαλλικό Ινστιτούτο στη Θεσσαλονίκη, την προβολή της ταινίας "ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" (1964)του Ροζέ Βαντίμ. Στο εσώφυλλο οι βασικοί συντελεστές και στην επόμενη σελίδα σημείωμα για την ταινία και το σκηνοθέτη. Το σημείωμα ξεκινά συγκρίνοντας "ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" του Βαντίμ με εκείνο του Μαξ Οφύλς (1950), καθώς και οι δύο σκηνοθέτες διασκευάζουν σε ταινία -με τον ίδιο τίτλο- το γνωστό θέμα του βιεννέζου δραματουργού Σνίτζλερ: το παιχνιδιάρικο πνεύμα του Οφύλς αντισταθμίζει η "ικανότητα ενός δημιουργού [Ροζέ Βαντίμ] που ξέρει να κινεί επιδέξια τους ηθοποιούς του στην κάμερα". Ακολουθούν σύντομα βιογραφικά στοιχεία του Ροζέ Βαντίμ κι αναφορά στη σχέση του με την Μπριζίτ Μπαρντό, που θα παρακινήσει τον παραγωγό Ραούλ Λεβύ να λανσάρει το ζευγάρι Μπαρντό – Βαντίμ, που θα εμπνεύσει την εν λόγω ταινία αλλά και το «ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ», σκανδαλώδης για την εποχή της δημιουργία που θα σημάνει τις απαρχές της Νουβέλ Βαγκ. Το σημείωμα συνεχίζει επισημαίνοντας πως η σταδιοδρομία του σκηνοθέτη, είναι η πλέον αναμενόμενη, ξεχωρίζοντας ωστόσο τη συμβολή του ως προς την ανάδειξη και προώθηση τριών νέων ηθοποιών ως σεξουαλικά σύμβολα: τη Μπριζίτ Μπαρντό, τη Κατρίν Ντενέβ και τη Τζαίην Φόντα. Το πρόγραμμα κλείνει αναφερόμενο στο αποτυχημένο πέρασμα του σκηνοθέτη από το Χόλιγουντ και τις τελευταίες ταινίες της φιλμογραφίας του.

Μεγέθυνση
Πληροφορίες πνευματικής ιδιοκτησίας
    Σελίδα 1 από 2 Επόμενη Τελευταία
Επιστροφή