Ο ιστότοπος της Ταινιοθήκης της Ελλάδος βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης

Φιλμογραφία

Φωτογραφίες

Έντυπα

Περιοδικά

Προγράμματα

Αφίσες

Αρχική σελίδα » Ψηφιακή Συλλογή » Προγράμματα » Παρουσίαση Προγράμματος

Προγράμματα

ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΙΚΡΗ ΛΕΣΧΗ (ΚΑΝΑΡΗ 1)

    Σελίδα 1 από 1174 Επόμενη Τελευταία
Ταινίες:
ΤίτλοςΣκηνοθέτηςΈτος παραγωγής
ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ, Η (Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ)PABST WILHELM GEORG, PABST GEORG WILHELM1931
Τόπος Κυκλοφορίας:
ΑΘΗΝΑ
Γλώσσα:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Αριθμός Σελίδων:
1
Είδος Χαρτιού:
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ
Μήκος:
29,7 ΕΚ.
Πλάτος:
21 ΕΚ.
Κατάσταση:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ
Περιγραφή Περιεχομένου:
Η ταινία αυτή βασίζεται, παρά τις αντιρρήσεις του Μπέρτολτ Μπεχτ που προχώρησε σε δικαστήριο το οποίο και έχασε, σε διασκευή του ομώνυμου θεατρικού του έργου, που κι αυτό βασίζεται με τη σειρά του στην "Όπερα του Ζητιάνου" (1728) του άγγλου Τζων Γκαίη. Αν και λιγότερο οξύ από τις απόψεις του Μπρεχτ, το κοινωνικό περιεχόμενο της ταινίας είναι πολύ δυνατό, όπως αποδεικνύει άλλωστε και η απαγόρευση της προβολής της ταινίας στην Ουγγαρία καθώς θεωρήθηκε πως δεν εξυπηρετούσε τον ανθρώπινο πολιτισμό αλλά την επανάσταση και τους επαναστάτες. Το συνολικό αποτέλεσμα αποτελεί μια μοναδική ένωση «λυρικού πάθους» και «θαρραλέας σάτιρας», διαγράφοντας μέσα από τις οπτικές εικόνες του Παμπστ «την περίεργη φανταστική ιδιότητα της ζωής» ως μια κοινωνία που αποτελεί κράμα μιας ανώτερης και κατώτερης ζωής. Το σημείωμα κάνει αναφορά στις δυο βερσιόν της ταινίας -την αγγλική και τη γαλλική- και εξαίρει τα κοστούμια, τα ντεκόρ και την φωτογραφία.
Αφιέρωμα:
Ημερομηνία - Έτος Προβολής:

Η ταινία αυτή βασίζεται, παρά τις αντιρρήσεις του Μπέρτολτ Μπεχτ που προχώρησε σε δικαστήριο το οποίο και έχασε, σε διασκευή του ομώνυμου θεατρικού του έργου, που κι αυτό βασίζεται με τη σειρά του στην "Όπερα του Ζητιάνου" (1728) του άγγλου Τζων Γκαίη. Αν και λιγότερο οξύ από τις απόψεις του Μπρεχτ, το κοινωνικό περιεχόμενο της ταινίας είναι πολύ δυνατό, όπως αποδεικνύει άλλωστε και η απαγόρευση της προβολής της ταινίας στην Ουγγαρία καθώς θεωρήθηκε πως δεν εξυπηρετούσε τον ανθρώπινο πολιτισμό αλλά την επανάσταση και τους επαναστάτες. Το συνολικό αποτέλεσμα αποτελεί μια μοναδική ένωση «λυρικού πάθους» και «θαρραλέας σάτιρας», διαγράφοντας μέσα από τις οπτικές εικόνες του Παμπστ «την περίεργη φανταστική ιδιότητα της ζωής» ως μια κοινωνία που αποτελεί κράμα μιας ανώτερης και κατώτερης ζωής. Το σημείωμα κάνει αναφορά στις δυο βερσιόν της ταινίας -την αγγλική και τη γαλλική- και εξαίρει τα κοστούμια, τα ντεκόρ και την φωτογραφία.

Μεγέθυνση
Πληροφορίες πνευματικής ιδιοκτησίας
    Σελίδα 1 από 1174 Επόμενη Τελευταία
Επιστροφή