Ο ιστότοπος της Ταινιοθήκης της Ελλάδος βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης

Φιλμογραφία

Φωτογραφίες

Έντυπα

Περιοδικά

Προγράμματα

Αφίσες

Αρχική σελίδα » Ψηφιακή Συλλογή » Αφίσες » Παρουσίαση Αφίσας

Αφίσες

ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (ΤΟ)

Τίτλος Ταινίας: ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (ΤΟ)
Σκηνοθέτης:
ΑΛΙΦΕΡΗΣ ΤΖΑΝΗΣ
Δημιουργοί Αφίσας:
ΑΝΔΡΕΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ (ΖΩΓΡΑΦΟΣ)
Έτος Κατασκευής Αφίσας:
1961
Εκδότης:
ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΗΣ
Σκοπός Χρήσης:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ
Χώρα Χρήσης Αφίσας:
ΕΛΛΑΔΑ
Γλώσσα Αφίσας:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Τρόπος Εκτύπωσης:
ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ
Κατάσταση:
ΑΡΙΣΤΗ
Μήκος:
80 ΕΚ.
Πλάτος:
60 ΕΚ.
Πρόσωπα που απεικονίζονται:
Περιγραφή Περιεχομένου:
Ζωγραφική, πολύχρωμη αφίσα του Ν. Ανδρεάκου. Στο μεγαλύτερο μέρος της αφίσας επικρατεί το πρόσωπο ενός άνδρα με γένια, έντονο βλέμμα και σκληρά χαρακτηριστικά. Λίγο πιο πέρα, η μορφή ενός παιδιού, ρακένδυτου, χωρίς παπούτσια, το οποίο κείτεται στο έδαφος κοιτάζοντας ψηλά. Στα δεξιά, στο βάθος, εικονίζεται σκοτεινός δρόμος κάποιας φτωχογειτονιάς με χαμηλά σπίτια. Κάτω από τις δυο μορφές, του άνδρα και του παιδιού, αναγράφεται ο τίτλος της ταινίας με μεγάλα κεφαλαία μαύρα γράμματα: ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ. Στο άνω μέρος της αφίσας, με λευκά κεφαλαία γράμματα, σημειώνονται οι ηθοποιοί: «Δημήτρης Μυράτ – Χριστόφορος Νέζερ, ο Γιάννης Γκιωνάκης, η Αθανασία Μουστάκα, και Γιαννάκης και Μίρκα Καλατζοπούλου». Κάτω από τον τίτλο της ταινίας, η υπογραφή του καλλιτέχνη: «Ν. Ανδρεάκος». Λίγο πιο κάτω: «Εκτύπωσις Πεχλιβανίδη».
Αισθητική Ανάλυση:
Ζωγραφική σύνθεση του Ν. Ανδρεάκου, στην οποία επικρατεί η αντίθεση των ψυχρών και θερμών χρωμάτων. Μπλε μονοχρωμία για το βάθος της αφίσας, το σκηνικό του δρόμου και το μεγάλο πλατύγυρο καπέλο του άνδρα, ενώ θερμοί τόνοι χρησιμοποιούνται για να αποδοθούν το πρόσωπο και τα χείλη. Έντονες γραμμές και φωτοσκιάσεις αποδίδουν τις ρυτίδες του προσώπου, γύρω από τα μάτια και το στόμα. Το πρόσωπο του παιδιού αποδίδεται, επίσης, με θερμούς τόνους, μεγάλα μάτια, ίσια μύτη, κόκκινα χείλη και κόκκινα μαλλιά. Το πουκάμισο σε κίτρινο χρώμα, ενώ το κοντό παντελόνι είναι κόκκινο. Λιτή αφίσα, σχεδόν χωρίς γράμματα. Μόνο τα γράμματα του τίτλου και των πρωταγωνιστών υπάρχουν. Και πάλι ο Ν. Ανδρεάκος αφήνει τις εικόνες να μιλήσουν μόνες τους και να διηγηθούν την υπόθεση της ταινίας.
Επιστροφή