Ο ιστότοπος της Ταινιοθήκης της Ελλάδος βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης

Φιλμογραφία

Φωτογραφίες

Έντυπα

Περιοδικά

Προγράμματα

Αφίσες

Αρχική σελίδα » Ψηφιακή Συλλογή » Αφίσες » Παρουσίαση Αφίσας

Αφίσες

ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΣΗΣ ΟΡΦΑΝΗ

Τίτλος Ταινίας: ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΣΗΣ ΟΡΦΑΝΗ
Σκηνοθέτης:
ΓΑΛΑΝΗ ΡΕΝΑ
Δημιουργοί Αφίσας:
ΑΝΔΡΕΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ (ΖΩΓΡΑΦΟΣ)
Έτος Κατασκευής Αφίσας:
1966
Εκδότης:
Σκοπός Χρήσης:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ
Χώρα Χρήσης Αφίσας:
ΕΛΛΑΔΑ
Γλώσσα Αφίσας:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Τρόπος Εκτύπωσης:
ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ
Κατάσταση:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ
Μήκος:
80 ΕΚ.
Πλάτος:
60 ΕΚ.
Πρόσωπα που απεικονίζονται:
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΝΑΤΑΣΑ, ΦΕΡΜΑΣ ΝΙΚΟΣ, ΜΥΡΑΤ ΜΙΡΑΝΤΑ
Περιγραφή Περιεχομένου:
Ζωγραφική, πολύχρωμη αφίσα του Ν. Ανδρεάκου. Σύνθεση με διάφορα στιγμιότυπα από την ταινία. Άνω αριστερά, μια γυναίκα (Μιράντα Μυράτ) με έκφραση θλίψης και πόνου στο πρόσωπό της. Δεξιά, ένας μεσόκοπος άνδρας (Νίκος Φέρμας) αγκαλιάζει μια νέα γυναίκα (Νατάσα Αποστόλου). Κάτω στο κέντρο, ένας νέος άνδρας κρατά στην αγκαλιά του ένα κορίτσι αναίσθητο. Κάτω δεξιά, μια γυναίκα χορεύει βγάζοντας τα ρούχα της, ενώ δίπλα εικονίζεται ένα παλιό γραμμόφωνο. Κάτω από αυτές τις εικόνες, ο τίτλος της ταινίας με κόκκινα ζωγραφισμένα κεφαλαία γράμματα: ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΣΗΣ ΟΡΦΑΝΗ. Άνω δεξιά της αφίσας, η υπογραφή του καλλιτέχνη: «Ν. Ανδρεάκος».
Αισθητική Ανάλυση:
Ο Νικ. Ανδρεάκος, με τη χαρακτηριστική πινελιά του, υπογράφει την αφίσα της εν λόγω ταινίας. Καθώς διαλέγει πολλά επεισόδια να αφηγηθεί με το χρωστήρα του, χωρίς λόγια, μόνο με εικόνες, δίνει συνοπτικά το θέμα και τα κύρια γεγονότα της ταινίας. Αλλού, με αδρές πινελιές (στη γυναίκα που χορεύει) και αλλού με έντονες φωτοσκιάσεις, αποδίδει τις εκφράσεις του προσώπου, τον πόνο και τη θλίψη, τον μεσόκοπο άνδρα (Νίκος Φέρμας), το γυμνό σώμα του νέου άνδρα και τη νέα γυναίκα που κείτεται στην αγκαλιά του. Αντίθετα, το πρόσωπο της γυναίκας στα αριστερά (Μιράντα Μυράτ) αποδίδεται σε μπλε μονοχρωμία, εκτός από τα ανοικτά κόκκινα χείλη της, με την έκφραση του πόνου. Πρόκειται για μια αφίσα η οποία, χωρίς λόγια, αποδίδει το πάθος και τον πόνο που διαδραματίζεται στην ταινία.
Επιστροφή